شهردار همدان از راهاندازی رسمی مرکز 137 رسیدگی به درخواستهای مردمی شهرداری همدان در روز 28 خردادماه خبر داد. به گزارش فارس، عباس صوفی اظهار کرد: این مرکز خدماتی پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری به شمار میرود.
وی با بیان اینکه در مدت کوتاه آزمایشی فعالیت این مرکز با رضایت حداکثری شهروندان همراه بود، گفت: مرکز 137 با انتقال مسائل و مشکلات به واحدهای اجرایی شهرداری موجب وحدت رویه کاری در شهر و سرعتبخشی به حل مشکلات شده است.
شهردار همدان با تأکید بر اینکه مرکز 137 بهترین مرجع، مأخذ و مخزن دادههای مدیران شهری همراه با بررسی و تحلیل است، افزود: بر این اساس مدیران شهری از نیازهای واقعی مردم مطلع میشوند. طی 9 ماه گذشته حدود 12 هزار مورد از مشکلات موجود برطرف شده است.
صوفی با بیان اینکه در این مرکز حدود هزار خدمت به شهروندان ارائه میشود، ادامه داد: اولویت قرار دادن رسیدگی به مشکلات مردمی، خدماترسانی بیشتر و برنامهریزی برای رفع دغدغههای واقعی شهروندان از اولویتهای مدیریت شهری همدان است. راهاندازی مرکز 137 جهش مهمی برای رفع مشکلات شهری مردم محسوب میشود.
وی گفت: شهرداری همدان به عنوان یکی از دستگاههای خدماتی، اجتماعی و مدنیمحور در شهر با اقشار مختلف جامعه ارتباط بسیار نزدیکی دارد و بیتردید موفقیت در گرو ارتباط مستمر و شناخت همهجانبه مطالبات شهروندان است.
شهردار همدان تصریح کرد: براساس روش سنتی گذشته، شهروندان برای دریافت خدمات از شهرداری با ثبت درخواستها، زمان بسیاری را در شهرداری مناطق و سازمان در رفتوآمد بودند در حالی که این شرایط و بستر با رشد فناوری و شبکههای اجتماعی جان تازهای گرفته است.
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب :
59821
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/KqPl
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved