• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59821
+
-

افتتاح رسمی مرکز 137 همدان

مرکز رسیدگی به درخواست‌های مردمی شهرداری همدان فردا 28 خرداد راه‌اندازی می‌شود

شهردار همدان از راه‌اندازی رسمی مرکز 137 رسیدگی به درخواست‌های مردمی شهرداری همدان در روز 28 خردادماه خبر داد. به گزارش فارس، عباس صوفی اظهار کرد: این مرکز خدماتی پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری به شمار می‌رود. 

وی با بیان این‌که در مدت کوتاه آزمایشی فعالیت این مرکز با رضایت حداکثری شهروندان همراه بود، گفت: مرکز 137 با انتقال مسائل و مشکلات به واحدهای اجرایی شهرداری موجب وحدت رویه کاری در شهر و سرعت‌بخشی به حل مشکلات شده است. 

شهردار همدان با تأکید بر این‌که مرکز 137 بهترین مرجع، مأخذ و مخزن داده‌های مدیران شهری همراه با بررسی و تحلیل است، افزود: بر این اساس مدیران شهری از نیازهای واقعی مردم مطلع می‌شوند. طی 9 ماه گذشته حدود 12 هزار مورد از مشکلات موجود برطرف شده است. 

صوفی با بیان این‌که در این مرکز حدود ‌هزار خدمت به شهروندان ارائه می‌شود، ادامه داد: اولویت قرار دادن رسیدگی به مشکلات مردمی، خدمات‌رسانی بیشتر و برنامه‌ریزی برای رفع دغدغه‌های واقعی شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری همدان است. راه‌اندازی مرکز 137 جهش مهمی برای رفع مشکلات شهری مردم محسوب می‌شود. 

وی گفت: شهرداری همدان به عنوان یکی از دستگاه‌های خدماتی، اجتماعی و مدنی‌محور در شهر با اقشار مختلف جامعه ارتباط بسیار نزدیکی دارد و بی‌تردید موفقیت در گرو ارتباط مستمر و شناخت همه‌جانبه مطالبات شهروندان است. 

شهردار همدان تصریح کرد: براساس روش سنتی گذشته، شهروندان برای دریافت خدمات از شهرداری با ثبت درخواست‌ها، زمان بسیاری را در شهرداری مناطق و سازمان در رفت‌وآمد بودند در حالی که این شرایط و بستر با رشد فناوری و شبکه‌های اجتماعی جان تازه‌ای گرفته است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید